Το Κέντρο Πρόληψης «ΕΛΠΙΔΑ» θα συνεργαστεί με το ΓΕΛ Βασιλικών στην υλοποίηση
του βραχύχρονου προγράμματος με θέμα το «Άγχος».
Οι εκπαιδευτικοί που θα συμμετάσχουν, θα λάβουν βιωματική εκπαίδευση την Πέμπτη 15
Φεβρουαρίου 2024, 13:00 – 14:30, στο χώρο του ΓΕΛ Βασιλικών, ώστε να εφαρμόσουν στη
συνέχεια το εκπαιδευτικό υλικό στους μαθητές τους. Τη συνάντηση θα συντονίσουν οι ψυχολόγοι κα
Γεωργία Γκιούρκα και ο κος Αναστάσης Μαυρομιχάλης.
Το πρόγραμμα – εκπαίδευση των εκπαιδευτικών και η εφαρμογή στους μαθητές – θα
αξιολογηθεί σε επόμενη συνάντηση.
Υλοποίηση βιωματικής επιμόρφωσης εκπαιδευτικών στο 5ο Δημοτικό Σχολείο Θέρμης με θέμα «Πρόληψη και Σχολική Βία»
Το Κέντρο Πρόληψης των Εξαρτήσεων & Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας

