Ανοιχτή ομιλία - συζήτηση με τους γονείς του 2ου Δημοτικού Φιλύρου

thu14may18:0020:00Ανοιχτή ομιλία - συζήτηση με τους γονείς του 2ου Δημοτικού Φιλύρου18:00 - 20:00(GMT+03:00)

Event Details

Επόμενη στάση στην επικοινωνία μας με τα σχολεία είναι το 2ο Δημοτικό Φιλύρου, όπου θα γίνει μια συνάντηση με θέμα: «Όρια με Αγάπη: Επικοινωνία και Αυτοεκτίμηση στο Δημοτικό».
Μέσα από πρακτικά παραδείγματα και διάλογο, θα μιλήσουμε για:
τη σημασία των σταθερών και ασφαλών ορίων,
τη διαχείριση δύσκολων συμπεριφορών,
την ενσυναίσθηση και τη σύνδεση,
την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης των παιδιών στο δημοτικό.
Συντονίστρια είναι η κα Γεωργία Γκιούρκα, Ψυχολόγος MSc, Δραματοθεραπεύτρια, Στέλεχος του Κέντρου Πρόληψης Ελπίδα.

Time

14 May 2026 18:00 - 20:00(GMT+03:00)

Αφήστε μια κριτική για εμάς.

Κέντρο Πρόληψης ΕΛΠΙΔΑ
Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.