Το Κέντρο Πρόληψης «ΕΛΠΙΔΑ» θα συνεργαστεί με το 2 ο Γυμνάσιο Καλαμαριάς στην
υλοποίηση του βραχύχρονου προγράμματος με θέμα «Διαχείριση περιστατικών βίας».
Οι εκπαιδευτικοί που θα συμμετάσχουν, θα λάβουν βιωματική εκπαίδευση την Τρίτη 13
Φεβρουαρίου 2024, 13:00 – 14:30, στο χώρο του 2 ου Γυμνασίου Καλαμαριάς, ώστε να
εφαρμόσουν στη συνέχεια το εκπαιδευτικό υλικό στους μαθητές τους. Τη συνάντηση θα
συντονίσουν η κα Γεωργία Γκιούρκα, ψυχολόγος και ο κος Ανδρέας Μεδίτσκος, κοινωνιολόγος.
Το πρόγραμμα – εκπαίδευση των εκπαιδευτικών και η εφαρμογή στους μαθητές – θα
αξιολογηθεί σε επόμενη συνάντηση.

Η Τέχνη της Σύνδεσης: Πώς Γονείς και Κηδεμόνες του 13ου Δημοτικού Σχολείο Καλαμαριάς Ανακάλυψαν την Ομορφιά των «Ατελών» Σχέσεων
Με μια βαθιά αίσθηση ανακούφισης, ολοκληρώθηκε ο βιωματικός κύκλος 10
